Tadaa, my new paint kit :)

Hi guys :)
This is just gonna be a short one, because I should be studying right now :) But, I got my paint kit the other day and I just thought I had to show it to you. It's really pretty, and it has heaps of different kind of Acrylic paints and colour pencils, all inside a really neat wooden box. Carlos found it on the internet and it was really cheap, so I just had to get it. Plus I actually need it now for my projects, because as you can imagine, there is a lot of drawing involved when your studying to become an Architect ;)

Comments
Posted by: Lisett

Så fint det e! Jag vet jag e tjatig och det är inget som kommer hända, men jag bara önskar mer än något annat att jag hade fått ha dig här också lite ibland!

2011-03-05 @ 07:46:12
Posted by: Nicki

:) tack! Du, jag onskar oxa att jag hade kunnat vara hemma ibland... men jag e i alla fall pa skype vilken tid pa dygnet du an vill :D

2011-03-05 @ 12:47:21
URL: http://nickiinoz.blogg.se/
Posted by: ☆ m a l i n .

Åhhh nu blev jag riktigt avundsjuk!!! Hoppas du visar vad du åstadkommit sen med alla färgerna :)

-Och om jag vinner på Lotto ikväll (yeah right haha) så tar jag med mig Lisett och så kommer vi ner till dig :)

2011-03-05 @ 13:24:19
URL: http://carlssonmalin.blogg.se/
Posted by: Nicki

haha, ja, jag lovar att ta foto pa mina projekt o lagga upp dom pa bloggen :) Jag tycker den dar Australien resan later som en utmarkt ide ;)

2011-03-06 @ 00:19:49
URL: http://nickiinoz.blogg.se/
Posted by: Sara P

Så häftigt! Hade jag också velat ha :P puss

2011-03-06 @ 23:41:57
Posted by: Alex

Snacka om många färger:), förstår att du älskar det! Ser fram emot att se vad du kan göra med dina färger:).



Saknar dig.

Kramar Alex

2011-03-07 @ 15:56:48
Posted by: Petra

Mmmm.. det e fint. Men nu har jag set det överst i flera dagar när jag gått in för att kolla bloggen ;). Dags för en uppdatering kanske =D!



Det va kul o prata i söndags. Hoppas du somande sen så att du va pigg i skolan i måndags!



Puss & kram

2011-03-08 @ 08:49:37



Name:
Remember me?

E-mail: (will not be published)


URL / Blog address:


Comment: